روش تولید روغنهای امولسیون
 
خوش آمدید
 
 

وش تولید روغنهای امولسیون درآب مثل روغن تراش-روغن برش-آب صابون تراشکاری-روغنهای صنایع نساجی-محلول امولسیون شونده سموم امروزیک تعدادی فرمول تولید صنعتی که با تجربه به آنهارسیدم وبعضی ازشرکتهابااین فرمولهادرحال تولید هستند. .


اما:فرمول 1-آب صابون تراشکاری:ابتدا 800کیلوگرم اسید اولئیک صنعتی را با 800کیلوگرم روغن پایه معدنی با فلش 110-120درداخل راکتور که توسط سیتم حرارت غیر مستقیم گرم می شود.با گردش روغن داغ در جداربیرونی راکتوروکویلهای داخل آن به دمای 50درجه سانتیگراد می رسد در این دما 500گرم گلیسیرین منو استئاراتبا نام تجاریGMSبه داخل آن ریخته شده وکاملا ذوب می گردد.محتویات حدود 30دقیقه در این دما بهم زده می شود.GMSبه عنوان امولسیفایر می باشد.بعد به محتویات فرصت میدیم تا به دمای محیط برسد.سپس390کیلوگرم TEAتری اتانول آ»ِن را به آ« اضافه کرده وکاملا میکس می کنیم.بعداز 30دقیقه میکس به ان 8000کیلوگرم روغن 10را به آن اضافه کرده وکاملا میکس می کنیم حدود 5ساعت بدون گرما میکس می شود.تا واکنش کامل گردد.البته بعداز پایان عملیات در داخل یک بشر 500سی سی آب نرم ریخته ومقداری از محصول نهایی 10سی سی سی ازآن روی 100سی سی آب اگر با هم زدن محصول شیری رنگ شد. آب صابون تراشکاری آماده است.در فصل زمستان برای پائین آوردن نقطه ریزش آن پارافین کلردار به اندازه 200گرم برای هربشکه محصول آماده در حین میکس کردن 30دقیقه مانده به پایان عملیات ریخته می شود.برای بدست آوردن بازشدن سریع روغن برش درآب می شود در طول آخر عملیات مقدار5کیلوگرم اسید سولفونیک را که با همراه آن 50لیتر آب را به آن اضافه کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 8 بهمن 1392برچسب:, :: 3:38 :: توسط : امید

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
بهمن 1392 اسفند 1390
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خوش آمدید و آدرس mozilla.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 265
بازدید کل : 7226
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1